EasyRack zoekt minimalistisch logo dat alles zegt
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Eenvoudig als de naam, sterk als de rekken
Echter verbieden zich de clichés, de bekende beelden, aangezien het logo voor verschillende doelgroepen bruikbaar moet zijn
verwerking van de URL (easyrack.be) is tevens pluspunt
Bedrijfsomschrijving:
Easyrack wordt leverancier van winkelrekken, bandenrekken en magazijnrekken
met de webwinkel als belangrijkste verkoopstool
Doelgroep:
B-to-B
meerbepaald Tuincentra, drogisterijen en DIY stores
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De website is opgebouwd in wit/(licht)blauw/grijs met oranje accenten
Gebruik in mono-color als full-color is meegenomen
In bijlage de ontwerpen die ik zelf maakte, maar mocht ik daar tevreden mee zijn had ik u niet nodig
cato
-
-
Toelichting van de designer cato:
een voud
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer cato:
Eenvoudig doch sterk.
Ik hoor graag van u.
Cato -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-