Hierbij mijn deelname. De visie achter het concept is een sfeer rondom het merk te ontwikkelen van een; duivels lekker drankje, of een duivels pittig drankje. Door het logo iconisch te houden, ontstaat een herkenbaar, aantrekkelijk en hip label.
Ik hoop u met dit ontwerp te kunnen inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Een hip, stijlvol logo voor het nieuwe drankje Let's Burn
- Wedstrijd van: ArthurvanE
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-08-2014
Datum einde: 22-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


We kunnen het logo natuurlijk altijd naar wens aanpassen!