Beste,
Bij deze zend ik jullie mijn ontwerp eens voorgesteld op een bussinescard, wat vaak een meer realistische weergave portreert.
Alvast bedankt,
Emile Broucke
Een logo voor een werving en selectie bureau
- Wedstrijd van: maarten van der meulen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-08-2015
Datum einde: 24-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste,
Bij deze zend ik jullie mijn ontwerp voor het logo van jullie nieuw bedrijf.
Ik heb gekozen voor een vrij directe, minimalitische aanpak omdat ik wou vermijden dat mensen het logo, na een snelle blik zonder te lezen, zouden linken aan advocatenbureaus en dergelijke ( die vaak ook simpelweg uit 2 namen bestaan).
Het ontwerp is opgebouwd uit de twee namen die door 1 lijn verbonden zijn (-verbondenheid/op één lijn staan-wat volgens mij zeer belangerijk is bij de opstart van een bedrijf met 2 hoofden) en is dan tevens verbonden met de essentie van het bedrijf (partners in recruitment). De verticale en horizontale as representeren dus de verbondenheid en het draagvlak van het bedrijf.
Op het vlak van kleurgebruik heb ik gekozen voor een blauwtint ( uit eigen ervaring wordt blauw vaak gelinkt met technologie, pc, IT,...) maar kan uiteraard gewijzigd worden.
Kritiek of aanpassingen zijn altijd zeer welkom!
Alvast bedankt,
Emile Broucke