Een logo voor rond-de-wereld-zeiljachten

Datum start: 25-04-2014

Datum einde: 14-05-2014

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
Studio Klootwijk

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij importeren zeiljachten die veilig en comfortabel rond de wereld zeilen. Vrijwel ieder bedrijf heeft dan een zeiltje en een naam in haar logo maar dat is te oubollig. Het logo wordt ook gebruikt als layer achter advertentiefoto's. Doelgroep: 50 plus. Propositie: veilig, comfort, avontuur, individualisme, stoer, dynamisch, modern, inventief. Het zijn boten die ALLES kunnen, een soort 4x4 van de zee, maar wel met stijl en Allures (dat is letterlijk een naam van een van onze merken..). Als het een auto was, dan was het een combinatie tussen BMW en Landrover. De jachten worden voortdurend doorontwikkeld en we stellen dan ook dat wij weten wat de hedendaagse wereldzeiler wenst. We doen dit alles onder de naam Rossinante, naar het paard van Don Quichotte..

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: LindenDesign LindenDesign
logo-lindendesign-LtcSaHTM

LindenDesignLindenDesign

Hierbij mijn ontwerp.
MVG

RossinanteRossinante

Te klassiek

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.