Een logo voor rond-de-wereld-zeiljachten

Datum start: 25-04-2014

Datum einde: 14-05-2014

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
Studio Klootwijk

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij importeren zeiljachten die veilig en comfortabel rond de wereld zeilen. Vrijwel ieder bedrijf heeft dan een zeiltje en een naam in haar logo maar dat is te oubollig. Het logo wordt ook gebruikt als layer achter advertentiefoto's. Doelgroep: 50 plus. Propositie: veilig, comfort, avontuur, individualisme, stoer, dynamisch, modern, inventief. Het zijn boten die ALLES kunnen, een soort 4x4 van de zee, maar wel met stijl en Allures (dat is letterlijk een naam van een van onze merken..). Als het een auto was, dan was het een combinatie tussen BMW en Landrover. De jachten worden voortdurend doorontwikkeld en we stellen dan ook dat wij weten wat de hedendaagse wereldzeiler wenst. We doen dit alles onder de naam Rossinante, naar het paard van Don Quichotte..

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Muis op Tafel Muis op Tafel
logo-muis-op-tafel-0wF23TBw

Geen commentaar

Muis op TafelMuis op Tafel

Beste opdrachtgever,

Bij deze mijn idee voor uw logo. Ik denk dat het voor zich spreekt. Aanpassingen zijn natuurlijk altijd mogelijk. Hopelijk zit ik hiermee in de goede richting; ik hoor graag wat u ervan vindt.

Met vriendelijke groet,
Ellen

RossinanteRossinante

Hi Ellen, dank je wel, maar dit is heel ver uit de richting. Het is wel mooi hoor, en ik vind het (zee-)paard / lans idee heel leuk bedacht maar het past niet bij wat wij doen.

Zonder je te willen beledigen, het komt wat kinderachtig over. Misschien is het wel een richting die we op moeten maar dan "volwassener; wij verkopen schepen die vaak meer kosten dan een huis...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.