Een sprankelend logo voor een fris en eigentijds collectief 'Employer Brander'

Datum start: 24-02-2016

Datum einde: 30-03-2016

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
VirtualLies

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We starten met een aantal zzp-ers een collectief waarin we werkgevers een meer dan compleet antwoord geven op hun arbeidsmarktcommunicatievraag. Een organisatie legt een vraag bij ons neer en wij zetten de juiste personen vanuit het collectief in om de opdracht uit te voeren.

Een one-stop-shop idee op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie.
Onze waarden zijn: verfrissend, sprankelend, authentiek, puur, eigentijds en flex. Het concept is 1+1=3, "samen sterk voor jouw werkgeversmerk".

We hadden een eerdere uitvraag gedaan, maar zijn op basis daarvan gaan nadenken over waar we nu echt voor staan. Onze meerwaarde, of waarom we dit gaan doen, is dat we door onze krachten te bundelen maximale kwaliteit kunnen bieden. We zijn daarin snel, flexibel en gaan voor een authentieke, pure, eigentijdse en frisse benadering.

We willen jullie als ontwerpers vragen puur op het bovenstaande een logo te ontwerpen, dit keer vooral zonder bubbels. Gewoon een puur logo. De kleur laten we graag aan jouw inspiratie over, als het maar geen magenta of paars is. Wie vangt onze meerwaarde voor de klant in een aansprekend logo?

Bedrijfsomschrijving


Een groep van zzp-ers die samen een collectief vormen en zo met meerdere zelfstandige één totaalproduct bieden van maximale kwaliteit.

Doelgroep


De doelgroep die we benaderen zijn werkgevers die zichzelf onderscheidend en aantrekkelijk in de arbeidsmarkt willen zetten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Mar© Mar©
logo-d-27664-qnkPB7PU

Mar©Mar©

Beste, hoop dat deze creatie in de smaak zal vallen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.