deze keer zonder hartjes!
Een strak en eigentijds logo voor een biomedisch bedrijf
- Wedstrijd van: acsbiomarker
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-08-2017
Datum einde: 29-08-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ziet er mooi uit, maar logo toont te grote gelijkenis met een Amerikaans bedrijf dat in dezelfde discipline actief is: https://www.miroculus.com/

Geen commentaar
mag ik jullie vragen voor wat feedback?
Natuurlijk. Zoals aangegeven in de tekst willen we juist weg van de hart en vaatziekten en ons gaan richten op meerdere ziektebeelden. Ons huidige logo heeft een verwijzing naar het hart (stylistische hartslag), maar daar willen we dus juist vanaf :-)
aah oke nou dan verander ik het!