Een nieuw logo voor Natural Plastics International, gezien zij hun producten die tevens bijdragen aan de circulaire economie steeds meer in het buitenland verkopen vroegen ze om een #rebranding. Natural Plastic International ontwerp, fabriceert en vermarkt biobases producten gemaakt uit reststromen uit de agri- en de tuinbouw zoals aardappelzetmeel, mailafval of suikerriet. Deze producten zijn bestemd voor boomverankeringen, watergeefsheets en boomwortelbescherming.
Hiervoor heb ik niet gekozen voor dé voor de hand liggende kleur groen maar blauw (indigo). Waarom? Ik ben van mening dat blauw meer competenties oproept bij de mens, zoals vertrouwen, intelligent, efficiënt, betrouwbaar, kalmte en meer. Natuurlijk mocht een beetje groen niet ontbreken want het heeft ten slotte alles met de natuur te maken. Het beeldmerk heeft de omtrek van een boom en die boom is gevormd naar de oude vorm van het huidige beeldmerk om toch iets van een element terug te laten komen.
#huisstijl #logo #design #website #socialmedia #naturalplasticsinternational #bedrijven #MKB #personalbranding #branding #rebranding #Rembranding #marketing #contenmarketing
Eigentijds logo voor Natural Plastics Int
Datum start: 07-12-2019
Datum einde: 21-12-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een nieuw logo voor Natural Plastics International, gezien zij hun producten die tevens bijdragen aan de circulaire economie steeds meer in het buitenland verkopen vroegen ze om een #rebranding. Natural Plastic International ontwerp, fabriceert en vermarkt biobases producten gemaakt uit reststromen uit de agri- en de tuinbouw zoals aardappelzetmeel, mailafval of suikerriet. Deze producten zijn bestemd voor boomverankeringen, watergeefsheets en boomwortelbescherming.
Hiervoor heb ik niet gekozen voor dé voor de hand liggende kleur groen maar blauw (indigo). Waarom? Ik ben van mening dat blauw meer competenties oproept bij de mens, zoals vertrouwen, intelligent, efficiënt, betrouwbaar, kalmte en meer. Natuurlijk mocht een beetje groen niet ontbreken want het heeft ten slotte alles met de natuur te maken. Het beeldmerk heeft de omtrek van een boom en die boom is gevormd naar de oude vorm van het huidige beeldmerk om toch iets van een element terug te laten komen.
#huisstijl #logo #design #website #socialmedia #naturalplasticsinternational #bedrijven #MKB #personalbranding #branding #rebranding #Rembranding #marketing #contenmarketing