Eigentijds logo voor Natural Plastics Int
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Hiervoor hebben wij een nieuw logo nodig. Wij ontwerpen, fabriceren en vermarkten biobased producten gemaakt uit reststromen uit de agri- en de tuinbouw zoals aardappelzetmeel, maisafval of suikerriet. Wij willen graag een nieuw eigentijds logo waarin duurzaamheid uiteraard een ontwerpitem is.
Onze producten zijn bestemd voor de buitenruimte zoals boomverankeringen, watergeefsheets en boomwortelbescherming. Door de producten te gebruiken draag je enorm bij aan de circulaire economie doordat je hernieuwbare grondstoffen gebruikt. Door onze producten te gebruiken draag je bij aan de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties zoals biodiversiteit, CO2 reductie, grondstoffenbesparing, schone grond en schone lucht.
Ik hoop zo genoeg info te hebben verstrekt om inspiratie te geven voor een mooi logo.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
RvanderKuur
-
-
Toelichting van de designer RvanderKuur:
Een nieuw logo voor Natural Plastics International, gezien zij hun producten die tevens bijdragen aan de circulaire economie steeds meer in het buitenland verkopen vroegen ze om een #rebranding. Natural Plastic International ontwerp, fabriceert en vermarkt biobases producten gemaakt uit reststromen uit de agri- en de tuinbouw zoals aardappelzetmeel, mailafval of suikerriet. Deze producten zijn bestemd voor boomverankeringen, watergeefsheets en boomwortelbescherming.
Hiervoor heb ik niet gekozen voor dé voor de hand liggende kleur groen maar blauw (indigo). Waarom? Ik ben van mening dat blauw meer competenties oproept bij de mens, zoals vertrouwen, intelligent, efficiënt, betrouwbaar, kalmte en meer. Natuurlijk mocht een beetje groen niet ontbreken want het heeft ten slotte alles met de natuur te maken. Het beeldmerk heeft de omtrek van een boom en die boom is gevormd naar de oude vorm van het huidige beeldmerk om toch iets van een element terug te laten komen.
#huisstijl #logo #design #website #socialmedia #naturalplasticsinternational #bedrijven #MKB #personalbranding #branding #rebranding #Rembranding #marketing #contenmarketing -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer RvanderKuur:
Een nieuw logo voor Natural Plastics International, gezien zij hun producten die tevens bijdragen aan de circulaire economie steeds meer in het buitenland verkopen vroegen ze om een #rebranding. Natural Plastic International ontwerp, fabriceert en vermarkt biobases producten gemaakt uit reststromen uit de agri- en de tuinbouw zoals aardappelzetmeel, mailafval of suikerriet. Deze producten zijn bestemd voor boomverankeringen, watergeefsheets en boomwortelbescherming.
Hiervoor heb ik niet gekozen voor dé voor de hand liggende kleur groen maar blauw (indigo). Waarom? Ik ben van mening dat blauw meer competenties oproept bij de mens, zoals vertrouwen, intelligent, efficiënt, betrouwbaar, kalmte en meer. Natuurlijk mocht een beetje groen niet ontbreken want het heeft ten slotte alles met de natuur te maken. Het beeldmerk heeft de omtrek van een boom en die boom is gevormd naar de oude vorm van het huidige beeldmerk om toch iets van een element terug te laten komen.
#huisstijl #logo #design #website #socialmedia #naturalplasticsinternational #bedrijven #MKB #personalbranding #branding #rebranding #Rembranding #marketing #contenmarketing -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-