Hi, id Plein! Hierbij een 2e versie, gebaseerd op mijn eerste inzending. Boodschap blijft hetzelfde, alleen wat met de vormgeving gespeeld!
Datum start: 10-12-2017
Datum einde: 17-12-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hi, id Plein! Hierbij een 2e versie, gebaseerd op mijn eerste inzending. Boodschap blijft hetzelfde, alleen wat met de vormgeving gespeeld!

Hi, id Plein! Wat een leuke en creatieve opdracht. Ik heb hier met veel plezier aan gewerkt. Hierbij mijn inzending, het idee is inderdaad dat deze apart worden verstuurd. De ene aan het eind van het jaar en de ander op nieuwjaarsdag. De puzzelstukjes staan voor het id Plein, want jullie verbinden werknemer met werkgever. Ook de zinnen spelen op elkaar in. Men raakt bij de eerste mailing geïnteresseerd en nieuwsgierig, want 'waar zal dit over gaan?'. De 2e mailing maakt de zin af en bevat tevens een nieuwjaarswens. Ik heb de opmaak tot nu toe nog redelijk eenvoudig gehouden, maar na feedback kan hier uiteraard aan gesleuteld worden. Mijn voornaamste doel in deze was de boodschap overbrengen. Ik zie uit naar uw reactie!

Hi, id Plein! Wat een leuke en creatieve opdracht. Ik heb hier met veel plezier aan gewerkt. Hierbij mijn inzending, het idee is inderdaad dat deze apart worden verstuurd. De ene aan het eind van het jaar en de ander op nieuwjaarsdag. De puzzelstukjes staan voor het id Plein, want jullie verbinden werknemer met werkgever. Ook de zinnen spelen op elkaar in. Men raakt bij de eerste mailing geïnteresseerd en nieuwsgierig, want 'waar zal dit over gaan?'. De 2e mailing maakt de zin af en bevat tevens een nieuwjaarswens. Ik heb de opmaak tot nu toe nog redelijk eenvoudig gehouden, maar na feedback kan hier uiteraard aan gesleuteld worden. Mijn voornaamste doel in deze was de boodschap overbrengen. Ik zie uit naar uw reactie!