Hierbij stuur ik u het tweede exemplaar. Aangepast naar wens. Feedback is altijd welkom!
M.v.g Kamal Haroun
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Mijn logo-voorstel van Equinext.
Wat geeft het logo weer?
- Balans tussen ruiter en paard
- Een ying-yang gevoel
- Verhouding in beeld en typografie
- Een chique maar toch moderne stijl
- Negative space
- Gemakkelijk te gebruiken als huisstijl
- Simpel maar krachtig
- Gemakkelijk van kleur te veranderen
Hoe ben ik te werk gegaan?
Ik heb me gefocused op uw uitganspunt van ying-yang. Een balans in zwart wit.
Diezelfde balans wilde ik terug laten komen in het logo. Vandaar dat ik te werk ben gegaan met negative space.
Wat is negative space?
Het combineren van 2 vormen in 2 verschillende kleuren, maar in de overgang van kleur een belangrijke boodschap over brengen.
M.v.g Kamal Haroun
Inderdaad een erg krachtig en chique logo, maar een hand is voor mij niet voldoende om de complete mens uit te belden. Het ying-yang idee komt terug, maar is niet te aanwezig, dat vind ik mooi.
Ik probeer een aantal extra exemplaren te ontwerpen met in plaats van de een hand, meer een mens/ruiter.