facilistad

Datum start: 13-07-2018

Datum einde: 10-08-2018

Totaal budget: € 269.00
Nieuwste inzending
Book cover
kumarbaua

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam moet (liefste) los staan van het logo, waarbij het logo kenmerkend is en de naam er in een 'standaard' lettertype bijgetypt wordt. Spontaan dachten we aan veel kleine figuurtjes / symbolen in diverse kleuren - zie eerdere ontwerpen, allemaal door elkaar, in de vorm van een wolk, vulkaan windhoosachrifof letter. Symbolen zijn een verwijzing van onze diensten. Schoonmaak, emmer en dweil, wagen, tuinonderhoud, gsm, veiligheidscamera’s, drankautomaten, blustoestel, gebouw, agenda, lift, gsm, werktools, sleutel, reclamebord, loodgieterij, contract, binnenplanten, kantoormaeriaal, sanitaire voorzieningen, veiligheidshelm, werkkledij, bewaking, ramenwasser, bureau, inrichting,.’.

Ondertitel (niet noodzakelijk te gebruiken in logo):
facilitair ontzorgbedrijf

Bedrijfsomschrijving


Facilistad coördineert en organiseert facilitaire en technieke diensten voor winkel, kantoren en bedrijven, zoals o.a. schoonmaak, groenbeheer, veiligheid in de ruimste zin en preventie, technisch beheer (HVAC, deuren, poorten, verlichting, elektriciteit,...), logistieke diensten, wagenpark, projectmanagement, ... Kortom: alles wat nodig is om de boel te doen draaien. De naam is een samentrekking tussen facility en Stad. Facility verwijst, zoals vanzelfsprekend, naar de facilitaire diensten. Stad verwijst naar de brede waaier van diensten die aangeboden worden door diverse dienstverleners.

Doelgroep


winkels, bedrijven, kantoren, zelfstandigen, syndicus,...

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Overvloed aan gekleurde pictogrammen (zie 'behoefte'). Logo moet vooral goed uitkomen op een witte achtergrond. De letters van de naam, zijn bij voorkeur zwart.

We willen eerder kiezen van de naam afzonderlijk (met specifiek lettertype) en het logo ervoor of erboven, maar dat ook afzonderlijk kan gebruikt worden. Mag met veel warme kleuren zijn.

Integratie van de pictogrammen zoals hieronder:
vb. www.medialaan.be , www.manutan.be of www.dreamland.be of dreambaby.be

Designer: amanverma amanverma
logo-amanverma-w2ti0s3E

Geen commentaar

wonderlandwonderland

Logo is in dit ontwerp (ook) geen meerwaarde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-amanverma-qU2ClyV6

Geen commentaar

wonderlandwonderland

Leuk, maar onvoldoende link naar het volledige bedrijf.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-amanverma-pFOlADj6

Geen commentaar

wonderlandwonderland

Logo is voor ons geen meerwaarde in dit ontwerp

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-amanverma-euQgtWzI

Geen commentaar

wonderlandwonderland

Wat is de betekenis achter het logo? mvg

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-amanverma-eI6y5ebI

Geen commentaar

wonderlandwonderland

Idem zoals het onderstaande ontwerp. Kleurenpalet is niet aangenaam en te zakelijk en weinig zeggend. Toch bedankt

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-amanverma-dfnFHmDI

Geen commentaar

wonderlandwonderland

Geeft niet het gevoel weer, wat we willen uitstralen.

wonderlandwonderland

Geeft niet het gevoel weer, wat we willen uitstralen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.