Beste Carolien,
hierbij zoals verzocht onze inzending. we hebben gekozen voor een strakke buitenlijning met vriendelijke afgeronde hoeken.
Het lettertype is modern en goed leesbaar maar met een eigen twist, sommige letters zijn met elkaar verbonden. Zo ontstaat een duidelijke eigenheid.
Qua kleurstelling hebben we gekozen voor een moderne en zakelijke leisteenkleur voor de achterzijde. Dit gecombineerd met helder wit en fris lime (belangrijk om binnen de branche een frisse uitstraling te houden). De combinatie zorgt bovendien voor goede leesbaarheid en contrast.
In het bovenste voorstel hebben we de tandartslink verwoord dmv een oplichtende "bling" op de i... minmialistisch en chic.
in het onderste voorstel zoeken we wat meer de laagdrempelige manier door enkele happen uit de achtergrond te nemen.
We horen graag wat je er zo van vindt!
Met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine
FAIRDENTAL
- Wedstrijd van: carolienbrouwer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-08-2013
Datum einde: 02-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

