Beste Fleur,
Naar aanleiding van je opmerking ben ik nogmaals naar het logo gaan kijken.
Ik heb het logo een dikke outline gegeven. Ook de kleuren heb ik gewijzigd. Dit samen maakt het logo vriendelijker en meer komisch.
Feestband op zoek naar een feestje in ons logo
- Wedstrijd van: studiofleurjanssen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-09-2013
Datum einde: 17-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik ben van mening dat een logo niet alles (feestband) letterlijk hoeft weer te geven.
Het wordt natuurlijk jullie nieuwe gezicht, maar feest en muziek kan ook in de uitingen waarop het logo gebruikt wordt naar voren komen. Ik bedoel hiermee dat 'on stage', in posters en bijvoorbeeld op de website er nog altijd beelden bij kunnen komen die de sfeer versterken.
Mocht ik jullie daarbij kunnen helpen, doe ik dat uiteraard graag.

Party Rock is in the house tonight!
Want VanSlag maakt natuurlijk een verpletterende indruk!
Deze muzikale inslag geef ik visueel weer door de breuk in het logo. Deze versplintert de typografie.
erg leuk bedacht. Mag wel wat meer feest zijn....

logo op drumstel

logo op vlag