Food for Thought?

Datum start: 20-12-2012

Datum einde: 03-01-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
ziza

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


A discerning and inspiring logo / corporate visual identity for our new company Deliversum. Deliversum is about connecting international food business. We bring food & beverage products / producers from all over the world directly into contact with the end user in Western and Northern Europe. This could mean retailers, hospitality industry or other relevant partners. All our products are sustainable, child labor free, fairtrade, UTZ-certified and/or organically grown. Through cutting out costs and distribution partners we make products available and affordable for consumer while the producer and growers of the raw material can make a better and more fair price.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: veroff7 veroff7
design_logo-vero-NWffnONc

Geen commentaar

MarcelMarcel

Helaas hebben wij voor een ander gekozen.

veroff7veroff7

Het maakt niet uit ik dank u voor uw aandacht.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.