Food for Thought?

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Marcel
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 20-12-2012 17:28
  • Datum einde : 03-01-2013 17:21
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

A discerning and inspiring logo / corporate visual identity for our new company Deliversum. Deliversum is about connecting international food business. We bring food & beverage products / producers from all over the world directly into contact with the end user in Western and Northern Europe. This could mean retailers, hospitality industry or other relevant partners. All our products are sustainable, child labor free, fairtrade, UTZ-certified and/or organically grown. Through cutting out costs and distribution partners we make products available and affordable for consumer while the producer and growers of the raw material can make a better and more fair price.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

lisavanwinsen
  • Logo # 153810 voor Food for Thought? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer lisavanwinsen:

      White version

    2. Marcel zegt :

      Hallo Lisa, dank voor je ontwerp maar de keuze is op een ander gevallen. Groet, Marcel

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 153809 voor Food for Thought? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer lisavanwinsen:

      Black version

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network