Food for Thought?

Datum start: 20-12-2012

Datum einde: 03-01-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
ziza

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


A discerning and inspiring logo / corporate visual identity for our new company Deliversum. Deliversum is about connecting international food business. We bring food & beverage products / producers from all over the world directly into contact with the end user in Western and Northern Europe. This could mean retailers, hospitality industry or other relevant partners. All our products are sustainable, child labor free, fairtrade, UTZ-certified and/or organically grown. Through cutting out costs and distribution partners we make products available and affordable for consumer while the producer and growers of the raw material can make a better and more fair price.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: neca neca
logo-logotip-dizajn-neca-lElHX8wi

Geen commentaar

MarcelMarcel

Hi, sorry but we have already made our choice.
Cheers, Marcel

necaneca

Oh, I see...
Well, good for you then! Thanks for letting me know.

Best wishes,

Nenad

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-neca-kcRYjGYi

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-neca-k07pvOAi

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-neca-jNo77Vlg

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.