Food for Thought?

Datum start: 20-12-2012

Datum einde: 03-01-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
ziza

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


A discerning and inspiring logo / corporate visual identity for our new company Deliversum. Deliversum is about connecting international food business. We bring food & beverage products / producers from all over the world directly into contact with the end user in Western and Northern Europe. This could mean retailers, hospitality industry or other relevant partners. All our products are sustainable, child labor free, fairtrade, UTZ-certified and/or organically grown. Through cutting out costs and distribution partners we make products available and affordable for consumer while the producer and growers of the raw material can make a better and more fair price.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: studioZ studioZ
logo-studioz-9xUBiEVs

studioZstudioZ

Hoi Marcel, hierbij 3 voorstellen van het logo met het tekstje.
gr Connie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-studioz-JCVVdL8a

studioZstudioZ

Beste Marcel, hierbij mijn idee voor jouw logo. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
mvg
Connie | studioZ

MarcelMarcel

Hallo Connie,

Leuk ontwerp! Daar zit wel muziek denk ik.
Ik ga even een selectie maken en meld mij dan weer.
Groet,
Marcel van Wolferen

MarcelMarcel

Hallo Connie,

Zou je nog iets met onze slogan: 'connecting food business kunnen' in relatie tot het ontwerp? Dank en groet, Marcel

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.