Food for Thought?

Datum start: 20-12-2012

Datum einde: 03-01-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
ziza

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


A discerning and inspiring logo / corporate visual identity for our new company Deliversum. Deliversum is about connecting international food business. We bring food & beverage products / producers from all over the world directly into contact with the end user in Western and Northern Europe. This could mean retailers, hospitality industry or other relevant partners. All our products are sustainable, child labor free, fairtrade, UTZ-certified and/or organically grown. Through cutting out costs and distribution partners we make products available and affordable for consumer while the producer and growers of the raw material can make a better and more fair price.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: DVZION DVZION
logo-dvzion-atnDGS9o

DVZIONDVZION

Beste

Hier een paar voorstellen van mijn visie over DELIVERSUM
Graag ontvang ik uw feedback!

info@dvzion.be +32 (0) 479 329 512

MarcelMarcel

Hallo, leuk en apart logo. We komen er asap op terug. alvast een gelukkig 2013. Groet, Marcel

DVZIONDVZION

Hallo Marcel

Wanneer zou er een keuze gemaakt worden?
Uiteraard ben ik enorm benieuwd wat het winnende logo zal zijn.

DVZIONDVZION

Hallo Marcel

Wanneer zou er een keuze gemaakt worden?
Uiteraard ben ik enorm benieuwd wat het winnende logo zal zijn.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dvzion-aHTUSZlo

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dvzion-Zf9lehNo

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dvzion-Z2q2qozo

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.