Free Style Leisure

Datum start: 04-11-2011

Datum einde: 27-11-2011

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
studioZ

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een mooi logo waarbij je meteen een link ziet met een 5***** luxury travel experience.
Chique uitstraling, niet schreeuwerig,

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn de Free Style Leisure website, die zijn eigen bijzondere reisbelevenissen aanbiedt aan reislustige verwende reizigers, die deze experience ook wil beleven door een keuze te maken uit de vele bestemmingen op onze website. Deze reizen zijn gebaseerd op 5***** hotels verblijf met exclusieve programma's, over de hele wereld.
Via de Social Media waarbij wij (de mensen achter Free Style Leisure) de 1e gatekeepers van de kwaliteit zijn, zal daarna door de reizigers zelf de kwaliteit en de ultieme reiservaring bewaakt worden, dmv hun posts op de Social Media.
Voor een sneak preview kan je alvast kijken op www.freestyleincentives.com.
Deze naam wordt per 01jan12 omgezet in Free Style Leisure, omdat Leisure beter past dan Incentives.

Doelgroep


Personen, die uit de hectische werksfeer in een andere wereld te recht willen komen en gepamperd willen worden en zorgeloze dagen kunnen doorbrengen en daarbij in een andere atmosfeer bevinden. Deze belevenis als een droom ervaren en deze weer via de Social Media doorgeven aan anderen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


grijs, nachtblauw, silver of goud, mag met een zweem van een andere kleur.
Wij hebben geen favoriete logo's.
Must haves: opvallend, maar vooral een eenvoudige, chique uitstraling!

Designer: Goldwinky Goldwinky
logo-goldwinky-QFre1GPQ

Geen commentaar

TrudeLTrudeL

Goedenavond,
Mooi, maar de woorden Free Style horen bijelkaar en niet dus style in vet! daarnaast is dit een gebouw dat bijna iedereen wel weet wat het moet voorstellen, misschien met een beetje fantasie. ik zie liever een landmark dat niet zo beroemd is, prikkelt de reiziger. Groet

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-goldwinky-Y7g4AY08

GoldwinkyGoldwinky

Bij deze mijn inzending voor uw logo.

Met vriendelijke groet,
Ron

Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.

TrudeLTrudeL

Zie opmerking hiervoor.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-goldwinky-FLkYkQzY

GoldwinkyGoldwinky

Bij deze mijn inzending voor uw logo.

Met vriendelijke groet,
Ron

Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.

TrudeLTrudeL

We zijn geen Easyjet. Liever geen Oranje. Vliegen is het minst leuke onderdeel van het reizen. Vliegen is geen leuke Experience. Maak bv gebruik van silhouten van landmark gebouwen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-goldwinky-FdJNkbR2

GoldwinkyGoldwinky

Bij deze mijn inzending voor uw logo.

Met vriendelijke groet,
Ron

Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.

TrudeLTrudeL

Mooi, maar ook hier veel hotelnuitstraling. We wilen een Reis Experience uitstraling. Sterren kunnen bv vervangen worden door briljanten.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.