Geen commentaar
Datum start: 04-11-2011
Datum einde: 27-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goedenavond,
Mooi, maar de woorden Free Style horen bijelkaar en niet dus style in vet! daarnaast is dit een gebouw dat bijna iedereen wel weet wat het moet voorstellen, misschien met een beetje fantasie. ik zie liever een landmark dat niet zo beroemd is, prikkelt de reiziger. Groet

Bij deze mijn inzending voor uw logo.
Met vriendelijke groet,
Ron
Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.
Zie opmerking hiervoor.

Bij deze mijn inzending voor uw logo.
Met vriendelijke groet,
Ron
Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.
We zijn geen Easyjet. Liever geen Oranje. Vliegen is het minst leuke onderdeel van het reizen. Vliegen is geen leuke Experience. Maak bv gebruik van silhouten van landmark gebouwen.

Bij deze mijn inzending voor uw logo.
Met vriendelijke groet,
Ron
Met een goede feedback kunnen ontwerpers uw logo naar perfectie vormen.
Mooi, maar ook hier veel hotelnuitstraling. We wilen een Reis Experience uitstraling. Sterren kunnen bv vervangen worden door briljanten.