Free Style Leisure

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: TrudeL
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 04-11-2011 12:11
  • Datum einde : 27-11-2011 12:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 67
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een mooi logo waarbij je meteen een link ziet met een 5***** luxury travel experience.
Chique uitstraling, niet schreeuwerig,

Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn de Free Style Leisure website, die zijn eigen bijzondere reisbelevenissen aanbiedt aan reislustige verwende reizigers, die deze experience ook wil beleven door een keuze te maken uit de vele bestemmingen op onze website. Deze reizen zijn gebaseerd op 5***** hotels verblijf met exclusieve programma's, over de hele wereld.
Via de Social Media waarbij wij (de mensen achter Free Style Leisure) de 1e gatekeepers van de kwaliteit zijn, zal daarna door de reizigers zelf de kwaliteit en de ultieme reiservaring bewaakt worden, dmv hun posts op de Social Media.
Voor een sneak preview kan je alvast kijken op www.freestyleincentives.com.
Deze naam wordt per 01jan12 omgezet in Free Style Leisure, omdat Leisure beter past dan Incentives.

Doelgroep:

Personen, die uit de hectische werksfeer in een andere wereld te recht willen komen en gepamperd willen worden en zorgeloze dagen kunnen doorbrengen en daarbij in een andere atmosfeer bevinden. Deze belevenis als een droom ervaren en deze weer via de Social Media doorgeven aan anderen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

grijs, nachtblauw, silver of goud, mag met een zweem van een andere kleur.
Wij hebben geen favoriete logo's.
Must haves: opvallend, maar vooral een eenvoudige, chique uitstraling!

JK
  • Logo # 42177 voor Free Style Leisure  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer JK:

      Beste,

      Bij deze mijn ontwerp, graag hoor ik uw feedback

      Mvg

    2. TrudeL zegt :

      leuke frisse kleuren, maar het accent ligt hier bij het vliegen en dat is juist niet de bedoeling. Het accent moet liggen bij de bijzondere bestemmingen. het gevoel van experience.
      gr

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network