Fris en aansprekend logo voor een selecte groep kleine campings
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Wij willen ons als groep presenteren door middel van onder andere een website en op beurzen. De (web-) naam hiervoor is: Kamperen in Winterswijk.
Kernwoorden: Wandelen, Fietsen, Natuur, Landgoederen, Grote en kleine Boerderijen, Coulissenlandschap, Natuurlijke (slingerende) beken, Vrij toegankelijke bos- en natuurgebieden, Aan de Duitse grens
Bedrijfsomschrijving:
De deelnemende campings hebben kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Dit uit zich onder meer in royale kampeerplaatsen in een coulissen- en natuurlandschap, uitstekende voorzieningen en een schitterende omgeving. Nét even dat beetje meer.
Deze kleine campings (circa 15 plaatsen) bevinden zich allen in Nationaal Landschap Winterswijk.
Dit gebied rond Winterswijk is een van de weinige overgebleven coulisselandschappen van Nederland. Weilanden en akkers liggen verspreid naast elkaar, soms gescheiden door heggen of houtwallen. Her en der vind je kleine bosjes of grote en statige door de scholteboeren en textielbaronnen in vorige eeuwen aangelegde productieboscomplexen. En daar tussendoor slingeren de vele nog natuurlijk uitziende beken, de meeste van het hoogste ecologische niveau.
Doelgroep:
De doelgroep bestaat voor een groot deel uit ‘de grijze garde’ maar ouders met kinderen zijn ook van harte welkom. Wat allen gemeen zullen hebben is de waardering voor het landschap en de behoefte aan rust en ruimte.
De omgeving leent zich bij uitstek voor wandelaars en fietsers.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Qua kleurstelling is er nog geen overduidelijke voorkeur. Naast voor de hand liggende kleuren zoals blauw, groen, geel, etc., mag de kleurstelling, mits passend, ook eigentijds zijn.
Als bijlage logo's die lokaal worden gebruikt.