Hallo,
Bij deze mijn inzending, met een kleine toelichting.
Bij "Kamperen in Winterswijk" zit kamperen in de naam. Het leek me dan ook dubbelop om een logo nog eens vol te gooien met kleine tentjes en caravans. Om tot een logo te komen ben ik daarom vooral gaan kijken naar uw doelgroep. De kernwoorden waren hier “landschap, rust, ruimte”. Met andere woorden: natuur. Om niet te vervallen in de cliché minilandschapjes en een duidelijk onderscheid te maken met het vakantiepark (bestand nr 2), heb ik gekozen voor een symbool van de natuur: de Ijsvogel. Een kleurrijke, prachtige vogel die - naar ik begrijp - in Winterswijk zich nog wel eens laat zien.
Ik hoop dat U het wat vindt,
Gr, Wieger
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Overigens kunnen teksten, lettertypes, kleuren etc altijd aangepast worden naar wens, uiteraard.
Gr, wieger