Beste opdrachtgever,
Na het bestuderen van uw opdracht en het bestaande logo, heb ik een logo ontwikkeld met een aantal herkenbare elementen van het Julius logo. Zo is het logo opgemaakt uit 2 kleuren en heeft het beeldmerk hetzelfde gewicht in compositie en witruimtes. Op deze manier ontstaat een consistent, herkenbaar logo.
Ik hoop u te kunnen inspireren met mijn deelname!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Fris en eigentijds logo voor aanbieder van cursussen
- Wedstrijd van: Yulius Opleidingen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-07-2014
Datum einde: 08-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Tjeerd,
Hartelijk dank voor je deelname en onderbouwing. Naar verwachting zal een dezer dagen de winnaar bekend gemaakt worden.
Met vriendelijke groet,
Yulius Opleidingen
Beste Tjeerd,
Hartelijk dank voor je deelname en onderbouwing. Naar verwachting zal een dezer dagen de winnaar bekend gemaakt worden.
Met vriendelijke groet,
Yulius Opleidingen
Beste Julius, mochten jullie nog kleine wijzigingen willen zien in het ontwerp, dan zit dat natuurlijk gewoon nog bij de wedstrijd in!
Veel succes met kiezen