Misschien laat dit goed zien wat de mogelijkheden zijn. Zo zou de schuine en gekleurde belijning een mooie rol kunnen spelen in de huisstijl. Ook is het mogelijk om een enkele kleur terug te laten keren (zoals hier een zijde van het visitekaartje) met daarop het logo in een mono kleur (in dit geval wit). Uiteraard zullen we bij interesse tezamen kunnen toewerken naar een bijpassende huisstijl. Dit is dan ook slechts een impressie.
Overigens ziet u bij de eerste inzending rechts onderaan nog een optie waarbij de bedrijfsnaam aangepast kan worden. Dit zal verder geen probleem opleveren. Bij een langere naam, kan de belijning eventueel ook aangepast worden.
Fris en eigentijds logo voor aanbieder van cursussen
- Wedstrijd van: Yulius Opleidingen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-07-2014
Datum einde: 08-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om het logo qua kleur aan te passen. Denk bijvoorbeeld aan slechts twee of drie kleuren.
Beste Chantal,
Hartelijk dank voor je ontwerp inclusief motivatie, deze is erg verhelderend. Je ontwerp gaat mee in de voorselectie. Naar verwachting zal een dezer dagen de winnaar bekend gemaakt worden.
Met vriendelijke groet,
Yulius Opleidingen

Beste Yulius opleidingen,
Hierbij mijn inzending. Het ontwerp is voornamelijk typografisch. Daar heb ik voor gekozen, omdat de naam in mijn opinie al veelzeggend is.
Het ontwikkelen door middel van het volgen van een of meerdere opleidingen wordt verbeeld door het uitrekken van de bedrijfsnaam. De lijn geeft aan dat dit binnen de grenzen van het individu gebeurt. Deze is deels open gelaten, zodat er altijd een uitweg is. Het is dus geen gesloten box, maar groeit juist mee, zonder aan herkenbaarheid in te leveren.
Door de bedrijfsnaam op te splitsen, ontstaat er een compact geheel. Ze zijn gestapeld wat een knipoog is naar het 'samen bouwen' of 'support'.
Het is redelijk strak en recht toe recht aan. To the point. Afgezien van de afgeronde hoeken, wat het juist een ietwat zachtere uitstraling geeft. Het vrolijke zit hem in de kleurenreeks. Zonder dat het kinderachtig wordt. Het zal een brede range aan mensen aanspreken.
Hopelijk spreekt het ontwerp en de motivatie u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Chantal