beste heer, mevrouw,
hierbij onze inzending voor Tazaa. we hebben gekozen voor een duidelijk organische vorm met een frisse/jonge uitstraling.
de letters hebben veel ronde vormen om het natuurlijke, organische te benadrukken en groeien ook in elkaar over.
de kleur oranje komt uit de indiase vlag. een groene variant hebben wij ook bijgesloten maar valt ons inziens minder op in de branche. het oranje oogt ook vrolijker en warmer, wat zeker beter aansluit bij het wellness gedeelte.
met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine
Datum start: 29-10-2012
Datum einde: 12-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

