Nu een ander icoon in het wapen. MVG Gijs
fris logo voor tandartspraktijk
- Wedstrijd van: J.R.M. SCHOBBEN
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-01-2017
Datum einde: 16-01-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



MVG, graag uw commentaar!
Beste Meneer Schobben,
Zou u uw feedback kunnen geven op het geheel?
MVG Gijs

Briefhoofd 3/3. Graag hoor ik uw mening tegemoet. MVG Gijs

Briefhoofd 2/3

Briefhoofd 1/3

Bijbehorende afbeelding

Beste heer Schobben,
Ik ben zeer benieuwd naar uw mening over het logo.
Ik heb geprobeerd een fris en schoon logo te ontwerpen. De kleuren (blauw/groen en wit) worden daarmee geassocieerd.
Het wapen staat voor het beschermen van de mond en tanden.
Graag hoor ik uw ongezouten kritiek tegemoet zodat ik verder kan.
MVG Gijs.
Dit logo is niet zo handig als briefhoofd. Wij zoeken iets zonder kader
Beste heer Schobben, Hierbij ga ik u nu 3 mogelijkheden voor briefpapier sturen om u een idee te geven hoe ik een briefhoofd kan vormgeven. MVG Gijs