Hallo Margoleen,
Een fris, modern en duidelijk logo waarbij het EN teken een speels element vormt.
Ik weet niet precies je doelgroep maar als dat senioren zijn vanaf 55 die nog vitaal zijn en bij jou komen omdat ze een sport- of andere blessure hebben dan willen die niet aangesproken worden met een beeld van een rollator vandaar ook geen beeld.
De naam ouder en beter zegt al genoeg, ouder zijn en beter willen worden bij jou en je dus ouderbeter voelen.
Ik hoor graag je reactie.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio, Leusden
Datum start: 11-12-2011
Datum einde: 20-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

