Beste Margoleen,
2 nieuwe ideeën met een 55+ persoon in beweging (vrolijk en fris)want we beginnen inderdaad aan onze 2e jeugd op deze leeftijd ;-)
De O \"van Ouder\" om het figuurtje heen, legt de link tussen Fysio en 55+.
De kleuren zijn afgeleid van het NVFG logo met een oranje accent daaraan toegevoegd, maar kunnen natuurlijk naar smaak aangepast worden.
Ook het lettertype is aangepast, strakker,moderner en frisser.
Ik hoop dat deze aan je verwachting voldoet!
Met Vriendelijke groet,
Roos
Datum start: 11-12-2011
Datum einde: 20-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een fris en strak logo met een 50er jaren lettertype en een knipoog naar de goede uitwerking van fysio voor ouderen.
Ben benieuwd naar je mening :-)