De eerste is meer gericht op de ouderen. Een oudere vrouw samen met een oudere man.
En de tweede is meer gericht op de fysiotherapie met de voet.
Ik hoop dat dit er meer op begint te lijken.
Datum start: 11-12-2011
Datum einde: 20-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Jeti,de keus is gevallen op het logo van de oudere vrouw samen met een oudere man.
Dag Margoleen,
Ik vind het een beetje raar dat er word gezegd dat de keuze is gevallen op de logo van mij en dan uiteindelijk een hele andere winnaar word gekozen. Dit zorgt voor een beetje valse hoop. En op mijn eerste logo had u gereageerd met dat u de link niet zag met ouderen/fysiotherapie. Daardoor snap ik al helemaal niet dat u voor de logo van hna koos. (Niet dat het logo niet goed is, maar als er eerst wat gezegd word over de link met ouderen/fysiotherapie en dan die logo kiezen dat vind ik dan raar).
Ik vind het jammer dat er zo van richting verandert word.

Hierbij nog een aangepaste versie met de gezichten op een andere manier.
Dag Jeti,
wat een mooi ontwerp! Ik vind het gezicht alleen een beetje verdrietig kijken en ik kan de link niet helemaal leggen met ouderen/fysiotherapie, zou je daarvoor in de plaats een alternatief weten?
Ik zal kijken wat ik kan doen.

Hier mijn versie van de logo. Ik hoop dat het aan uw wensen voldoet.