Beste Margoleen,
Ouderdom met fris en modern commineren was voor mij een unieke uitdaging !
In mijn logo kom je een man tegen die stapsgewijs door middel van fysiotherapie weer goed kan bewegen.
De afbeelding is gebaseerd op de evolutie van de mens ( wereldwijd bekend ) en roept ook een stukje humor op. Humor die het thema fysiotherpie voor de 55+er bespreekbaar maakt en de drempel naar deze therapie verlaagt.
Het blauw wat ik gebruikt heb kom je veel tegen in de zorg dus dit sluit ook goed aan op het thema.
Het grijs maakt het geheel wat moderner en geeft en een zakelijke uitstraling.
Bedankt voor deze uitdaging.
Mvg Danny
Datum start: 11-12-2011
Datum einde: 20-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

