Beste
Voor mijn logo heb ik mij de vraag gesteld, wat benadrukt nu net het ouder worden? Mijn oplossing is; de oudere mensen zijn niet meer goed te been en komen hiervoor naar de fysiotherapiepraktijk. De oudere mensen hebben ook al vaker een wandelstok nodig. Hierop heb ik mijn logo gebasseerd.
Qua kleur heb ik het in het zwart wit weergegeven omdat een logo steeds ook zwart wit moet werken. Hierna heb ik kleuren toegevoegd. De kleur grijs (de oudere mensen, de vergrijzing) en de kleur turqouise (de een jongere flow inbrengt) (kleuren kunnen nog steeds aangepast worden indien nodig).
Mvg
Carobo
Datum start: 11-12-2011
Datum einde: 20-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste
Ik zie net van mezelf een typfout 50+ i.p.v. 55+ dit kan natuurlijk zonder probleem nog steeds aangepast worden.
Mvg
Carobo