geachte Geert_M,
een totaal omgedraaide concept waarbij kerndorpen als onderdeel van het geehel word weergegeven als een kleurtopstuk bovenop. Het ontwerp heeft wel z'n specifieke kenmerken behouden zoals cursieve schrijftekst. In het ontwerp is de tekst volledig en onvolledig geplaatst, dit ook vanwege drukke omgeving en leesbaarheid. Uiteraard is het toevoegen van andere dorpskernen geen probleem.
Gebiedsplannen gemeente Moerdijk
Datum start: 07-11-2012
Datum einde: 19-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



geachte heer Geert_M,
hierbij een aanvulling op het logo. Heb een aantal ideeen uitgewerkt mbt. plaatsing van de tekstballon, diapositieve tekst in een tekstkader. Door het zoeken van een samenhang in verhoudingen heb ik geprobeerd het geheel een goed balans te geven. Uiteraard geldt dit ook voor de andere kerndorpen.

Geachte opdrachtgever,
bedankt voor uw feedback.
Hierbij een aantal aanpassingen tav. het logo, waarbij de tekstballon de aandacht trekt voor de omgeving.
Graag verneem ik het eea. van u,
Daudt
De tekstballon vinden we een beetje rommelig overkomen, en het woord gebiedsplan valt nu wel erg weg tegen het beeldmerk. Toch dank voor de aanpassingen en de moeite.

geachte opdrachtgever,
hierbij een eerste gedachte om vorm te geven aan het logo / cq. beeldmerk. Al spelend met vormen en typografie laat het beeld verschillende dorpskernen zien als kleuricon. De aansluiting vind plaats als geheel in een vierkant
(de verbinding).
Uiteraard is hier een paar dorpskernen weergegeven als voorbeeld voor de rest van de organisatie.
Ik ben benieuwd naar uw bevindingen,
mvrgr,
Daudt
Dank voor de eerste opzet, u heeft de gedachte achter de plannen met de verschillende kernen goed begrepen. Wel blijft het nog een beetje statisch, het deel je idee mag activerender. De titel gebiedsplan kan dan iets kleiner en een activerende zin eronder: Maak het mee: deel je idee! De typografie van deel je idee spreekt ons aan. Het kleurgebruik spreekt ons nog niet echt aan, met name de grondkleur voor het gebiedsplan.