Het frisse beeldmerk staat voor de verschillende ideeën die men aan kan dragen. Het strakke lettertype met 'gebiedsplan' springt eruit, maar toch kan je ook niet om de slogan '#deeljeidee' heen. Al met al een fris logo voor een fris project! Ik hoor graag wat je hier van vindt.
Gebiedsplannen gemeente Moerdijk
Datum start: 07-11-2012
Datum einde: 19-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het lettertype is prima, het speelse karakter van deeljeidee ook. Het frisse beeldmerk is inderdaad fris, maar het past wat ons betreft onvoldoende bij het geheel. Daarnaast moet het beeldmerk 'blijven hangen' en dat missen we nog een beetje in dit logo. Als voorbeeld zouden we graag ook de invulling zien met de naam van een kern erbij (bijv. Fijnaart), of wellicht #deeljeideeFijnaart.