Beste opdrachtgever,
Na uw feedback, ben ik nog een stap verder gegaan met het logo, en heb ik het meer iconisch gemaakt, met minder complexe vormen. i.p.v. de tandem heb ik een gezin geplaatst, om het wij gevoel meer te benadrukken..
Ik hoop dat dit concept u inspireert.
gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk
Datum start: 03-05-2013
Datum einde: 19-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Prachtig ontwerp!

En het logo concept nog een keer in een meer contrasterende kleur...
Deze is wel heel mooi. Ook een beetje priegelig, maar wel heel illustratief.Kleurcontrast is fijn.
Bedankt voor het compliment, ik snap het priegelige comment, echter zal het in de praktijk mee vallen, doordat het beeldmerk in 1 kleur is opgezet, daardoor ontstaat een rust in het geheel, waarbij de merknaam de hoofdaandacht krijgt...

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn 2e concept. De visie achter het logo is het natuurvriendelijke overbrengen en het logo menselijk maken. Door een beeld te maken dat de "wereld" van Nijkerk weergeeft, met de herkenbare kerk, krijgen de mensen meteen het gevoel dat het betrekking op hun heeft. Verder kunnen in een huisstijl de elementen "silhouetten" de herkenbaarheid versterken door als losse afbeelding te functioneren.
Ik hoop u te inspireren met dit concept, eventuele aanpassingen zijn natuurlijk mogelijk.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd,
dank voor je ontwerp!
Vet design!
Bedankt voor het compliment!

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Ik heb de aandacht van het woordmerk verdeeld in een groot contrast. Zo ligt de hoofdaandacht op "wij", de groep die het zal moeten doen. Door het felle contrast van het groen met vol zwart, is het een logo waar niemand om heen kan.
Ik hoop dat ik u kan inspireren met dit logo!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Helder beeld, mooie letters, lijkt wel een beetje op de Hier campagne..