Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerp voor het logo van WijNijkerk.
Het beeldmerk bestaat uit twee enthousiaste, energieke figuurtjes welke, naast poppetjes, ook twee blaadjes vormen. Ook het frisse kleurgebruik verwijst naar duurzaamheid.
Ik hoop dat het logo u aanspreekt. Feedback is altijd van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Michelle
gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk
Datum start: 03-05-2013
Datum einde: 19-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dankjewel voor je inzending. Ik vind je logo prettig, heldere stijl, tulpjes/personen die naar elkaar uitreiken verbeelden het 'samen'. Weet niet of ik zo van de tulpen ben, maar we gaan overleggen. Dankjewel!