gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: GreenWish
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 03-05-2013 12:07
  • Datum einde : 19-05-2013 12:01
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 49
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo waarmee we de campagne WijNijkerk herkenbaar kunnen communiceren. Het logo gaat gebruikt worden op het platform www.wijnijkerk.nl, en op flyers en posters.

WijNijkerk wil duurzame initiatieven een boost geven. Denk aan landbouw in de stad en buurtmoestuinen, zelf in coöperatief verband energie opwekken, kleinschalige particuliere zorgprojecten, Repair Cafe’s, technische milieu-innovaties tot nieuwe onderwijs- en mobiliteitsconcepten.
Hiervoor zetten we een netwerk op van betrokken burgers, bedrijven, zzp-ers, maatschappelijke organisaties, onderwijs. Mensen met goede ideeën worden uitgenodigd hun idee in te brengen, en kunnen hun initiatief verder brengen in samenwerking met mensen/organisaties die ondersteuning kunnen bieden.

Bedrijfsomschrijving:

Het logo is niet voor een bedrijf, maar voor een campagne. De partijen achter de campagne zijn de gemeente Nijkerk, GreenWish (www.greenwish.nl), METT (mett.nl), plus een kernteam van lokale organisaties en personen.

De belangrijkste communicatiedrager van de campagne is een online platform, dat ook na de campagne (2e helft 2013) online blijft (met als doel: mensen die iets willen oppakken voor de samenleving kunnen elkaar vinden).

Doelgroep:

Iedereen in de regio Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen met een goed idee voor een duurzaam initiatief: inwoners (burgers), ondernemers (MKB en zzp), onderwijs, maatschappelijke organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren kunnen vrij gekozen worden. De kleuren in het logo zullen we terug laten komen in de template van het platform www.wijnijkerk.nl

Het logo moet duurzaamheid uitstralen, en het gevoel dat de mensen in Nijkerk samen aan zet zijn voor een duurzame toekomst.

Titel campagne: WijNijkerk
Ondertitel:Ssamen voor duurzaamheid

Kevster
  • Logo # 210293 voor gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 210292 voor gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Kevster:

      Beste Greenwish,

      Hierbij mijn logo inzending voor de campagne WijNijkerk. De drie poppetjes bovenin presenteren het "wij" gevoel. Deze kun je zoals in voorstel 2 goed doorvoeren in de diverse communicatieuitingen die gemaakt gaan worden.

      Groet,
      Kevster

    2. GreenWish zegt :

      Dankjewel voor je inzendingen. Ik vind deze echt heel goed, de verbinding, het samen doen komt er goed in naar voren. Verder een helder beeld, fijne kleuren.

    3. Kevster zegt

      Hartelijk dank voor de positieve reactie, mochten er desondanks nog aanpassingen wenselijk zijn dan hoor ik het graag.

      Met vriendelijke groet,
      Kevster

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network