Geen commentaar
gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk
Datum start: 03-05-2013
Datum einde: 19-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Greenwish,
Hierbij mijn logo inzending voor de campagne WijNijkerk. De drie poppetjes bovenin presenteren het "wij" gevoel. Deze kun je zoals in voorstel 2 goed doorvoeren in de diverse communicatieuitingen die gemaakt gaan worden.
Groet,
Kevster
Dankjewel voor je inzendingen. Ik vind deze echt heel goed, de verbinding, het samen doen komt er goed in naar voren. Verder een helder beeld, fijne kleuren.
Hartelijk dank voor de positieve reactie, mochten er desondanks nog aanpassingen wenselijk zijn dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Kevster