Geen commentaar
Gezongen Telegram
- Wedstrijd van: KillaBaloo
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 29-11-2012
Datum einde: 20-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je voor de inzending. Ik ben momenteel met drie andere partijen aan het kijken naar hun ontwerpen. Nogmaals: DANK!
Dank u. Het is niet wat ik zoek./
Thank you. It's not what I'm looking for.

Geen commentaar
Hallo,
Mooie eerste opzet, maar ik mis de moderne component een beetje: de tegenstelling tussen en de samensmelting van nieuwe en oude media mag er duidelijker in verwerkt zijn wat ons betreft. Uit dat symbool moet blijken wat Gezongen Telegram is. Wellicht dat er iets te bedenken is met de G-sleutel uit de muziek?
Ik hoop dat jullie iets met deze feedback kunnen? Van de verschillende inzendingen is deze wel verreweg de beste, maar nog niet wat we zoeken.

Geen commentaar
Hallo,
Mooioe eerste opzet, maar k mis de moderne component een beetje: de tegenstelling tussen en de samensmelting van nieuwe en oude media mag er duidelijker in verwerkt zijn wat ons betreft. Uit dat symbool moet blijken wat Gezongen Telegram is. Wellicht dat er iets te bedenken is met de G-sleutel uit de muziek?
Ik hoop dat jullie iets met deze feedback kunnen? Van de verschillende inzendingen is deze wel verreweg de beste, maar nog niet wat we zoeken.