Geen commentaar
Graag ontvang ik een fris en eigentijds logo voor mijn coachbedrijfje
Datum start: 26-03-2013
Datum einde: 09-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bijzonder, apart, beetje somber door de donkere achtergrond. Probeer eens een witte achtergrond aub? En iets fellere kleuren? Ik wil toch graag appelgroen/limegroen erin verwerkt hebben. Dank!
Wel echt leuk dat je er zo een verhaal/visie bij hebt bedacht! Dankjewel!

Het ontwerp (waarbij 2 varianten) is gebaseerd op de wens progressie en positieve energie te tonen. Samen vormen de parallellogrammen pijlen omhoog wat staat voor die energie. De kleur groen loopt over naar een zee groen om het vloeiende in de vormen te bewaren en het "veranderen" van de persoon uit te beelden. De vorm van de parallellogrammen zou ook in bijvoorbeeld een presentatie of folders gebruikt kunnen worden als iconische vorm in de achtergrond om herkenbaarheid te vergroten. Het lettertype is gekozen voor soliditeit en sterkte.