Beste Jan,
hierbij mijn voorstel. Logo/ beeldmerk is krachtig door eenvoud (niet teveel 'toeters en bellen'). Beeldmerk is gecombineerd met een strak, zakelijk lettertype. Huis-beeldmerk is voorzien van de letters G(reen) en L(abel)...een leuk detail. Kleur groen spreekt voor zich; grijs vanwege de associatie met zakelijk, degelijk maar tevens met de (bouw)markt die jullie bewerken. Combinatie van 'eco'groen met grijs past naar mijn idee erg goed bij jullie branche.
Uiteraard is e.e.a. verder aan te passen en uit te werken. Hoor het graag bij vragen. Met vriendelijke groet, Jeffrey van der Lugt
Datum start: 27-01-2012
Datum einde: 06-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Jan, hierbij een aanvulling op mijn eerdere inzending. Het beeldmerk/ logo in een hogere resolutie. Voor het huisstijl-overzicht verwijs ik naar mijn vorige inzending. Met vr. gr. Jeffrey van der Lugt