Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het ontwikkelde logo, is krachtige herkenbaarheid die consistent doorgevoerd word. Door het volle kleurvlak van de cirkel ontstaat er een krachtig beeld dat gevangen is in het logo. Door het contrast van een klassiek tegen modern lettertype onderscheid het logo zich en krijgt het een eigenwijze uitstraling. Verder heb ik het logo gebaseerd op de toepasbaarheid en heb ik alle 3d effecten en glows weggelaten in het ontwerp.
Ik hoop u te inspireren met dit ontwerp!,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Hanze Wetlands
- Wedstrijd van: Hanze Wetlands
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 05-12-2012
Datum einde: 19-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

