Geen commentaar
Hart voor Zorg
Datum start: 22-05-2012
Datum einde: 08-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi,
Beide voorstellen zijn wel beter. Bij da eerdere associeerden we het teveel met het VION-logo (varkensslachterij) en Becel.
Over de positie van de tekts heb ik nog geen mening.
Het is leuk om te zien met welke ideeën ontwerpers komen en ook hoe men elkaar inspireert.
Groet Rien

Naar aanleiding van jullie reactie heb ik nog twee nieuwe voorstellen gemaakt met het hart gekanteld. De kleuren zijn nu dezelfde als die zijn gebruikt bij het logo van Beterbijdeboer. Ik ben benieuwd of dit de richting is die jullie op willen! Ik hoor het graag!

In deze versie is er een hart gecombineerd met een hand om zo het element zorg te visualiseren.
Qua kleurgebruik en stijl sluit het goed aan. We vinden deze leuk. We twijfelen wel over het handje. Bij boerderijzorg heb je het namelijk niet over pleegzorg met handen aan het bed. Zelf vindt ik het groene handje met de doorgetrokken hart het mooist.

Het hart bestaat uit twee delen die elkaar als het ware omarmen
Ja deze vinden we nog beter. Wellicht zou met het kantelen van het hart (zoals we deden met de B's van BeterbijdeBoer) nog meer aansluiting worden gevonden.
Onze collega Mary vond deze tot nu toe de top! Wie weet komen er nog meer toppers.