bij deze een aanpassing , alleen begrijp ik niet juist wat je bedoeld met het rode en groen verspringen
Hart voor Zorg
Datum start: 22-05-2012
Datum einde: 08-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag,
Deze variant spreekt meer aan.
Morgen gaan we er nog eens goed naar kijken. Wellicht kom ik dan op de valraap nog met een verzoek.
Groet Rien
ok bedankt voor de feedback, aanpassingen uiteraard geen probleem, ook na de wedstrijd
mvg

bij deze nog een variant
Dag Refined,
Dit logo sluit beter aan op onze huisstijl. We gaan er met onze collegaas nog even goed naar kijken.
Mvrgr Rien
En verder ....
Het hart iets kantelen (zoals bij beterbijdeboer) en de rode en groen wat verspringen. Zou dat beter zijn?

op afbeelding klikken voor vergroote weergave
graag hoor ik van je wat je ervan vind
mvg refined design
logo is uiteraard transparant en op witte achtergrond , dit is enkel voor presentatie
Dag,
Mooi ontworpen. Evenwel een beethe uit vorm voor een passende bordje. Verder pakt het logo bij mij niet helemaan. Wellicht dat mijn collega's er anders over denken.
Groet Rien