Bedankt voor je reactie. Ik heb een ander idee gemaakt. Hopelijk spreekt dit meer aan. Of moet het toch meer de hartvorm zijn van het Beter bij de boer?
Groet, Henry
Hart voor Zorg
Datum start: 22-05-2012
Datum einde: 08-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Henry,
Nog druk bezig! Ik vind deze eigenlijk best prima. Het sluit wat beter aan op de boerderijzorg. Een boertje in blauwe overal met een groen hart. Of wat je er maar meer uithalen wil! Het gaat om de associatie. Ben benieuwd wat mijn collegaas ervan vinden. Groet Rien
Bedankt! Leuk om te horen dat het aanspreekt. Ik hoor graag wat je collega's vinden.
Groet, Henry

Hierbij mijn voorstel voor het logo.
Mvg, Henry
Dag Henry,
Past que kleur en lettertype prima bij Beter bij de Boer. Het hart bij BeterbijdeBoer zijn twee gekantelde B's. Die dynamiek komt er minder uit. Het handje vinden we ook niet zo. In zorgland associeer je dit wellicht meer met intensieve pleegzorg (handen aan het bed). Bij boerderijzorg is dat minder van toepassing. Dus wel mooi. Misschien heb je zelf nog suggesties voor aanpassing.
Mvg, Rien