Geen commentaar
Hart voor Zorg
Datum start: 22-05-2012
Datum einde: 08-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Jelle,
Dat is beter zo!
Groet Rien

Geen commentaar
Dag Jelle,
Deze is vanwege het verloop nog weer mooier. Jammer dat de witte topjes van de H nog wegvallen. Heb je nog ideeën om daar wat aan te doen.
Mvrgr. Rien

Geen commentaar
Dag Jelle,
Deze is nog weer beter door het wit tussen de harten.
Groet Rien

Ik hoop dat dit is wat u ongeveer bedoelde.
Met vriendelijke groet,
Jelle van de Meulengraaf
Ja Jelle dat bedoelde ik. Bedankt voor het voorstel.
Groet Rien

Geen commentaar
Dag Jelle,
Deze scoort beter dan je eerste ontwerp. Super. Kijken wat mijn collegaa's ervan vinden. In het logo van Beterbij de Boer staat de "bij de" in een speels lettertype is dat ook wat voor hier??
Groet Rien
Beste Rien,
Dat kan ik natuurlijk altijd proberen! De H is ook al wat speels.
Ik doe mijn best!
Met vriendelijke groeten,
Jelle van de Meulengraaf

Geen commentaar

Geen commentaar
Dag Jelle,
Gaat het niet worden. Kleurgebruik past ons niet. Te baby-blauw. Dus niet helemaal boerderijzorg. Lettergebruik wat zakelijk. Toch bedankt voor het serieuze werk.
Groet Rien