Geen commentaar
Hart voor Zorg
Datum start: 22-05-2012
Datum einde: 08-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Niels,
Dat wordt 'm niet. Wordt een beetje klassiek en wij associeren het niet met boerderijzorg.
Desalniettemin dank voro de inzet.
Groet, Rien
Groet Rien

Geen commentaar
Dag Niels,
Nee nog niet, de harten nemen een te prominente plaats in t.o.v. zorg.
Mvrgr Rien

Inderdaad het groene blaadje moet de groene zorg en groei en verbetering uitstralen.
Ik was van mening dat de outline van het hart in voldoende mate het woord hart zou verbeelden.
Ik heb dat nu wel toegevoegd.
Groeten,
Niels Tieland
Dbag
Hallo Niels,
Wordt allemaal wel wat veel. Naar mijn gevoel is het hart te prominent aanwezig. Wordt er naar mijn gevoel nite beter op. Morgen hebben we een collegiale review op de logoos. Dus wellicht geeft dat nog aanwijzingen.
Groet Rien

Voor mij staat groei en verbetering centraal.
Dag Niels.
Op zich een mooi ontwerp. Ik neem aan dat het groene iest van een blaadje (groene zorg) heeft. Aangezien we ons label Hart voor Zorg willen noemen (HVZ) os het ontbreken van het woord Hart wel een probleem.
Wellicht kom je met dit commentaar wat verder.
Groet Rien