Geen commentaar
Datum start: 15-11-2010
Datum einde: 29-11-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


zie boven.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn vernieuwde logo.
Ik heb een aantal kleurcombinaties gemaakt op een witte en een zwarte ondergrond. Ik ben benieuwd naar uw reactie.
met vriendelijke groet,
Martijn de Jong
Beste Martijn,
zeker een verbetering t.o.v. je eerste uitwerkingen. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste versie in rood/blauw. Komt vooral met een zwarte achtergrond goed tot zijn recht.
`ik ga deze versie in beraad nemen, hoewel de concurrerende ontwerpen hier en daar sterker uitkomen.
Beste opdrachtgever,
Dank je voor je commentaar. Veel succes met maken van een keus. Als er nog specifieke aanpassingen zijn waarmee ik het logo meer naar jouw smaak kan maken hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Martijn de Jong

Geen commentaar
De dansende i&D vind ik te frivool. Ik zou alles op 1 lijn willen en geen kleurverloop in het geheel. De verbinding tussen de i's met de stippen is leuk gevonden mar het geheel mag voor mij strakker vormgegeven worden. Ik hou meer van primaire kleuren die goed passen op een zwarte achtergrond. De cursieve i is prima. Ben benieuwd hoe een nieuwe versie wordt

Geen commentaar
bedankt voor je voorstellen. JE 2e versie is beter dan deze. Ik zal bij die mijn opmerkingen maken.