Hier heb ik een logo gemaakt die de kracht van eenvoud moet uitstralen. Ik begrijp dat financiële zaken niet perse saai of moeilijk hoef te zijn dus dan is een logo die eenvoud uitstraalt goed te realiseren. Ook moet de logo vrouwelijk uitstralen, dat laat ik met kleuren en tegelijkertijd met een strakke, speelse typografie terugkomen.
Wat betreft de slogan(optioneel): Om de imago van de financiële wereld heb ik besloten voor transparantie en helderheid. iets wat ik meestal mis bij mensen in de financiële sector!
Ik hoop dat ik hiermee iets kan betekenen!
Hoor graag feedbacks terug!
Asim
Help jij Donna om haar finance klanten te verleiden?
- Wedstrijd van: wroozendaal
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-05-2016
Datum einde: 27-05-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

