Hierbij mijn logo inzending.
Ik heb voor een icoontje gekozen dat doet denken aan social media. Het c-tje met de pijl staat voor doorgaan op weg naar een nieuw begin of reïntegratie, continueren van het (arbeids)proces.
Het is ook het 'refresh' tekentje dat een website opnieuw opbouwt. De kandidaten vervolgen met een frisse nieuwe start hun carriere. Ik kijk uit naar uw reactie,
met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch
BrightID grafische vormgeving
help mij aan een zakelijk vriendelijk logo en website.
Datum start: 16-01-2012
Datum einde: 11-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

