help mij aan een zakelijk vriendelijk logo en website.

Datum start: 16-01-2012

Datum einde: 11-02-2012

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
N.Polderman

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Behoefte aan een logo, visitekaartje en website ontwerp.
Heb al wel een naam, dit is COACH-INK.
Coach vanwege het vak en de ink, is het laatste deel van mijn achternaam en dat ik ook de (L)ink wil zijn naar de toekomst m.b.t. het werk.
Wil een professionele uitstraling die zowel zakelijk als vriendelijk is. Duidelijk, stoer en niet te vaag.
HEb behoefte aan een logo, visitekaartjes, mail adres gelinkt aan mijn naam en website. HEb wel al domeinnamen zoals www.coach-ink.nl en www.coach-ink.com maar nog geen website.

Bedrijfsomschrijving


coachingsbureau,in Arnhem. Eenmanszaak, welke zich inzet in het begeleiden van kandidaten dit met diverse vragen zitten met betrekking tot hun loopbaan. Dit kan zijn door ontslag/outplacement, organisatieveranderingen, ziekte, doorgroeien, verandering in priveomstandigheden e.d.
ik houd mij bezig met outplacement/reintegratie tweede spoor/jobcoaching / geven van diverse trainingen/ afnemen van MDI- management development instituut voor het afnemen van gedrag en drijfveren.
Voer dit uit als free-lancer of via mijn eigen bureau.

Doelgroep


voornamelijk de zakelijke markt. Alle sectoren van financiele dienstverlenining tot gezondheidszorg en overheid. Daarnaast begeleid ik kandidaten van laag opgeleid tot WO opleidingsniveau. Belangrijkste doelstelling voor mij is dat kandidaten letterlijk en figuurlijk in beweging komen. Duidelijk een keuse maken in wat ze gaan doen en daar ook gelukkig met zijn.
Werkte eerst zonder website en via een hotmail account wil dit allemaal professioneler gaan aanpakken. En ontvang graag van jullie advies.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Mijn bedrijfskleur is hard rose (cyclaam?) en paars.
Graag iets terug laten komen in het logo van beweging, samenwerking en/of de mens.
Logo moet herkenbaar zijn.
Ben zeer benieuwd.

Designer: brightid brightid
logo-brightid-9uuVTbRA

brightidbrightid

Hierbij mijn logo inzending.
Ik heb voor een icoontje gekozen dat doet denken aan social media. Het c-tje met de pijl staat voor doorgaan op weg naar een nieuw begin of reïntegratie, continueren van het (arbeids)proces.
Het is ook het 'refresh' tekentje dat een website opnieuw opbouwt. De kandidaten vervolgen met een frisse nieuwe start hun carriere. Ik kijk uit naar uw reactie,

met vriendelijke groet,

Thessa van Gigch
BrightID grafische vormgeving

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.