Jullie originele figuurtje is lastig om mooi in contouren te zetten. Hierbij een nieuw fris/strak ontwerp. De plaatsing van het figuur kan naar eigen smaak gekozen worden.
Hergebruik van een oud logo in een nieuwe up-to-date 2013 jasje voor een discotheek/club
Datum start: 09-12-2013
Datum einde: 19-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Lord Nelson met een nieuwe look!
Kleuren kunnen uiteraard nog naar wens worden aangepast.
Dag WRT Design. Hartelijk dank voor je inzending. Tot zover de beste inzending. Echter het mannetje is leuk maar is niet geschikt voor het imago van de discotheek: Die moet stoerder. Tip: Kijk goed naar het oude logo in de bijlage. Het mannetje van het oude logo moet juist een update hebben...een suggestie is bijvoorbeeld dat je de contouren van die overneemt en dan neon gebruikt...
Verder is het letterype te ouderwets dat moet veel strakker, want zo past het niet bij de huisstijl
Akkoord, ik zal zsm met een nieuw ontwerp komen