Geen commentaar
Het virtuele Schaatsenmuseum wil een strakker maar toch zwierig logo.
- Wedstrijd van: Bert van Voorbergen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 13-10-2016
Datum einde: 20-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste ontwerper,
Ik heb bijna 30 voorstellen ontvangen en dat maakt kiezen lastig. De meeste ontwerpers zijn dicht bij huis gebleven: het lettertype behouden en wat gespeeld met de vormgeving van de S. De meeste ontwerpers hebben ook alleen voor de Nederlandse naam een ontwerp gemaakt. Dat maakt dat ikzelf maar moest bedenken hoe het er in het Engels uit zal kunnen zien. En dat is niet zo simpel, omdat de tekst in stukjes moet worden gehakt en niettemin in de natuurlijke volgorde moet kunnen worden gelezen. Hoe dan ook, ik heb een voorlopige keuze gemaakt van drie ontwerpen waarmee ik nog wat verder stoei. Helaas moet ik u meedelen dat uw ontwerp daar niet bij zit. Ik dank u voor uw inspanningen en wens u graag succes bij uw verdere creatieve projecten.
Met vriendelijke groet, Bert van Voorbergen
dank voor de mail en u succes met de verdere voortgang.
gr. Logomaker